05 června 2007

Air Force One

Na Air Force One jsem vyrazil před osmou hodinou na kole, podle letecké mapy jsem zkusil jet na místo, odkud by mohlo být slušně vidět a zároveň by nemuselo být tak hrozně hlídané. Zjistil jsem ale, že díky stavbě obchvatu Hostivice to tamtudy nepůjde. Tak jsem vyrazil tradičně - kolem hostivického nádraží nahoru.
U odbočky k radaru stála policie, takže jediným způsobem bylo odbočit doleva na stavbu dálnice a hlubokou rýhou se posouvat směrem k západu. Na konci rýhy byly dva velké kopce hlíny. Na každém z nich stál policajt.
Tak jsem se utábořil u jednoho z nich, s výhledem na začátek dráhy 06 vzdálený asi 1,5 kilometru, kde se právě odehrávala maximální dopravní špička, snaha posadit všechna letadla ze vzduchu a zvednou všechna letadla ze země než přiletí pan Bush byla evidentní. Čekání jsem si krátil informacemi z diskuze na serveru planes.cz - a tam jsem se také dozvěděl, že nakonec AF1 přiletí ze směru 06. Najednou letiště utichlo. Jedinými zvuky byly vzdálený vrtulník kontrolující okolí, šumění řepkového pole a zvířata. Žádná letadla, žádná APU, žádná pozemní technika. Ze západu přelétal v letové hladině nějaký čtyřmotorák. Pak se v dálce objevil temný stín, pak začal být trošku slyšet a přistál. A to bylo všechno...


Posted by Picasa

Žádné komentáře: