30 října 2007

MF Dnes již nemá verzi pro PDA

Přiznám se, jsem dlouholetým čtenářem Mladé Fronty DNES. V poslední době jsem si zvyknul jí číst přes PDA - Pluckerem jsem si ji vždy odpoledne stáhnul a po cestě z práce ji v Palmu přečetl. Proto mě velmi překvapilo, že minulou středu byl stažený soubor nějaký malý a obsahoval úplně něco jiného než jsem chtěl. Proto jsem poslal mail a dostal briskně odpověď, že verze pro PDA je pro tuto chvíli zrušena, do budoucna se uvažuje o separátním CSS pro mobilní zařízení.
Tak jsem přenastavil Plucker, aby mi stahoval klasickou webovou verzi MFD. Funguje to, ale:
  1. Soubor je 5-6x větší než původní optimalizovaná verze.
  2. Abych se dostal k článku, musím odscrollovat 4-5 obrazovek linků, reklam apod.
  3. Na konci článku jsou odkazy na aktuální články iDnesu.
A paradoxně právě třetí bod se ukázal jako kámen úrazu. Stáhnu si včerejší MFD, dočtu první článek a vidím velký červený odkaz: Kulínský souložil s šesti sboristkami. Dočtu další článek, a opět Kulínský souložil s šesti sboristkami. Jenom na titulní stránce jich Kulínský stihnul 24, po šesti to sbormistr zvládnul také u článků o katastrofálním výkonu sudího Járy, mikroúvěrech, svatý mu nebyl ani článek o blahořečení pěti set Španělů, jen u zprávy o nové desce Britney Spears byl odkaz na - zprávu o nové desce Britney Spears. Bohužel jsem si díky nastavení limitů spideringu v Pluckeru nemohl článek o tom, jak Kulínský souložil s šesti sboristkami, přečíst. Panu Kulínskému gratuluji k obdivuhodné výdrži a důkladnému vrytí do mé vizuální paměti, Mafře vzkazuji, že další den jsem si papírovou MFD opět (možná navzdory jejich očekávání) nekoupil - bál jsem se, že bych se dočetl, že Kulínský souložil s šesti sboristkami.

Žádné komentáře: