31 srpna 2006

Trip report: U Houdků - Hostivice

Včera jsem se v známé žižkovské hospodě U Houdků s kamarádem, který odlítá do Kostariky. Z hospody jsem asi po čtyřech pivech vyrazil na Masarykovo nádraží, kde mi měl jet ve 22:17 vlak do Hostivice. To taky skutečně jel, jenomže byl inzerovaný jako vlak do Kralup - tam běžně nejezdí, tak jsem já magor jel metrem na Zličín a dále autobusem. Ještě že tak, o hodně bych přišel.
Trefil jsem totiž skvělý vůz metra - v rámci jediného bloku sedaček sedělo několik zajímavých lidí. Já jsem si četl v PDA noviny, ale nakonec jsem spíše po očku pozoroval. Naproti mně byl chlapík, který předstíral, že hraje na bicí. To dělám taky, ale jenom když mě nikdo nevidí. Když jsem se na něj kouknul, tak na chvíli přestal. Ale pak zase začal. A dlužno říct, že si myslím že hrál dobře.
Vedle mě seděl chlapík v obleku v podnapilém stavu. V ruce držel mobil, ze kterého nahlas hrály hity Karla Gotta. On sám zasněně poslouchal, dělníci na vedlejších sedačkách notovali s Kájou "život, je bíííííííííllýýýýýýýýýý důůůůůůůům, s vyhlííídkou do zahrady".
Následně nastoupila trojice - jeden chlap a dvě ženské, z nichž jedna vypadala poměrně inteligentně a sofistikovaně, zatímco druhá jako zhulená Kelly Bundová. Celou dobu se strašně bavila bubeníkem a Kájou a nakonec si od té lépe vypadající půjčila foťák a DJ Gotta si vyfotila. Pravděpodobně jsem na té fotce taky, dost se jí třásla ruka (a asi si zpětně bude říkat - "to byl takový divný magor, který celou cestu čuměl do nějaké malé krabičky, asi hrál hry nebo něco").
Na Zličíně jsem chvilku počkal na 306ku, nastoupil jsem a sedl si dozadu. Autobus se rozjel a lidi v autobuse se začali pohybovat směrem dozadu více, než by odpovídalo akceleraci autobusu. A divně se chechtali. Nakonec pach prozradil, že se vepředu někdo poblil. Nevím kdo, a hlavně bohužel nevím jak, protože to asi bylo vážně zábavné, když se celý autobus takové smradlavé záležitosti smál. Nebo spíše byli všichni opilí...

Žádné komentáře: