17 července 2006

Citáty I: Mika Häkkinen

Včera jsem náhodou narazil na svou kolekci citátů z motorsportu a nad tím, co kdy Mika řekl, jsem se fakt bavil. Takže nabízím v českém překladu:

Novinář: Miko, byl to nejlepší start tvé kariéry?
Mika: Pardon?
Interviewer: Ptám se na nejlepší start tvojí kariéry, z třetího na první, bác, přímo?
Mika: Ne, úplně ne.

Martin Brundle: "Miko, Miko, nazdar Miko. Chceš se se mnou dneska bavit?"
Mika: "Ne"
Brundle: "OK, fajn, tak budeme pokračovat. Docela chaos, kdo je rychlejší - Ferrari nebo McLaren?"
Mika: "Podívej se na grid."
Brundle: "Vím, ale co warm-up? Co včerejší ráno?"
Mika: [pauza] "Co včerejší ráno, jel jsem jenom šest kol?" [odchází]

Novinář: Miko, očekáváš nějaké problémy s Davidem a Michaelem v první zatáčce?
Mika: Ne, protože Michael a David jsou tak dobří kamarádi.

"Závod byl snadný a moje pneumatiky velmi horké. Děkuji."

Novinář: "Jaký druh pneumatik plánuje McLaren použít v závodě?"
Häkkinen: "No, existuje hodně druhů pneumatik. My používáme Goodyeary, jsou kulaté a černé."

Novinář: "Jakou strategii McLaren použije?"
Hakkinen: "Myslím, že v určitou chvíli pojedeme do boxů."

Michael Schumacher: "Jestli on (Mika) zabrzdí o tři metry později, já budu brzdit o pět metrů později."
Mika: "Nashle v kačírku."

Novinář: "Miko, v tréninku si vypadal skvěle..."
Mika: "Jo, ale to jsem měl helmu."

"Když závodíte, musíte se dvakrát soustředit. Protože ... prostě musíte."

Žádné komentáře: